Шинний ізолятор SM є цінним елементом для ізоляції та надійного кріплення струмопровідних шин у силових розподільчих шафах, незалежно від масштабів об'єкта (житлового чи промислового). Основна функція шинного ізолятора SM це забезпечити безпеку та надійне підключення шин або силових кабелів, які забезпечують розподіл електроенергії всередині щитка. Окрім фіксації шин, ізолятори SM також використовують для закріплення інших струмопровідних елементів під напругою. Завдяки цьому створюються більш безпечні умови для експлуатації електрообладнання. Шинний ізолятор SM: визначення та призначенняСиловий шинний ізолятор SM створений у вигляді циліндричного корпусу, схожого за формою на барило, з торцевими роз'ємними кріпленнями для зручності монтажу. Для високих показників міцності та довговічності, корпус виготовляється з діелектричного пластику, посиленого скловолокном. Ізолятори мають різьбові отвори, що робить їх зручними для болтового чи гвинтового кріплення, забезпечуючи надійне та легке встановлення у потрібних точках. Шинні ізолятори SM активно застосовуються на промислових або житлових об'єктах для розподілу електроенергії, зменшення ризиків коротких замикань й підвищення надійності роботи енергосистеми. Використовуючи такі ізолятори ви знизите імовірність аварій та забезпечите безперебійну й стабільну роботу електрообладнання. Ізолятори SM можуть бездоганно працювати при підвищених температурах (до +60 °C), зберігаючи стабільну функціональність навіть у саму сильну спеку. До того ж ізолятори мають високу стійкість й до сильних морозів, забезпечуючи надійну роботу при -40 °C. Гранична напруга пробою ізоляторів SM складає 25 кВ, що дає змогу уникати електричних збоїв. Окремо варто наголосити на їхній високій стійкості до дуги: ізолятори можуть витримувати екстремальні струмові навантаження протягом 120 секунд. Всі ці характеристики робить шинні ізолятори SM ідеальним вибором для використання, де необхідна підвищена надійність в умовах складних навантажень. Види ізоляторівІснує декілька видів ізоляційних компонентів, які відрізняються формою та функціональністю, серед них: шинні ізолятори у вигляді дисків, підвісні, плоскі, моделі з кронштейнами, ізолятори у формі куль, а також опорні ізолятори. Однак найпоширенішими вважаються два типи: - Силові бочкові ізолятори. Цей тип має форму барильця, З одного боку вони закріплюються до монтажної панелі, а з іншого — до струмопровідної шини. Для кожної шини переважно застосовують щонайменше два ізолятори. Найменший розмір бочкового ізолятора (розрахований на 6 кВ) зазвичай використовується для підтримки струмопровідних шин у під’їзних щитах, а ось для щитових житлових будинків або промислових об’єктів використовують його більші за розмірами аналоги. - Ізолятори типу "драбинка". Вони призначені для роботи з електрообладнанням, які функціонують як на постійному, так і на змінному струмі частотою до 0,05 кГц і напругою до 1 кВ. Такі ізолятори підходять для розміщення у ВРП (внутрішньо розподільний пристрій) та електротехнічні ящики для силових ліній напругою 0,4 кВ. Варто відзначити, що моделі типу "драбинка" розроблені для прокладання відразу двох або чотирьох паралельних ліній, це робить їх особливо зручними для організації струмопровідних трас. Шинні ізолятори поділяються на кілька типів залежно від сфери використання: - Для внутрішнього використання: ці ізолятори створені для забезпечення безпеки та надійності встановлених усередині електричних з'єднань. - Повітряні: застосовуються на високовольтних лініях, конструктивно вони складаються з керамічних або скляних ізолювальних дисків, які кріпляться на металевих штирях. - З підвищеним рівнем ізоляції: даний тип має кращі електричні характеристики та складнішу конструкцію, яка гарантує максимально високий рівень ізоляції. |